Blidene fra L til Å er mine bidrag til ABC Scandinavia, som du finner her.

Bildene fra A til K er mine bidrag til ABC i ord og bilder fra 2010, som du finner her.

Da jeg ble avbrutt av en tung graviditet, ble det ikke tid til mer abc i den runden. Nå er jeg med igjen, og fortsetter der jeg slapp, året etter. :)

Om du vil besøke min vanlige blogg, finner du den her.

Friday 25 June 2010

K

K er for Katt. Enkelt og greit. Her ser man et gjespende prakteksemplar som nyyyyter livet i godstolen sin. Jeg har alltid vokst opp med dyr rundt meg, og vanligvis har vi hatt hund og katt sammen. Da jeg flyttet for meg selv fant jeg ut at katt nok var mye mer praktisk enn hund, og det holder jeg meg til fremdeles. Denne pusia heter Pusi, og er husholdningens baby akkurat nå. Bortskjemt og overlykkelig, som seg hør og bør når man er enebarn og høyt elsket. Men bare vent til Januar, Pusi, så får du nok litt av en overraskelse... Det blir spennende å se hennes reaksjon på at det blir familieforøkelse, men jeg antar det går fint. Hun er nemlig ekstremt klok, snill, veloppdragen og rolig. Og hun tar ordrer bedre enn mange hunder. Dette skal nok gå så fint så. Kjærlighet har vi mer enn nok av her i huset, så hun vil aldri bli sjalu eller føle seg utelatt. Om hun får så mye fred og ro, eller mange stille stunder i godstolen der i mot, det får vi se på.... hihi :)





Mitt bidrag til ABC i ord og bilder
Sjekk det ut du også.



Hyggelig!




abctema 

4 comments:

  1. Åhh vilken fin katt du har! Jag älskar svarta katter det är nåt speciellt med dom :)
    Trevlig midsommar!

    ReplyDelete
  2. Sikke en dejlig kat! Når den er så klog, skal den nok indrette sig på familieforøgelsen også. :-)

    ReplyDelete
  3. Herlig! Ligner på Silverpusen vår:)

    ReplyDelete
  4. Ikke bare svart, men blank også. Blir så bra så :)

    ReplyDelete

Followers