Blidene fra L til Å er mine bidrag til ABC Scandinavia, som du finner her.

Bildene fra A til K er mine bidrag til ABC i ord og bilder fra 2010, som du finner her.

Da jeg ble avbrutt av en tung graviditet, ble det ikke tid til mer abc i den runden. Nå er jeg med igjen, og fortsetter der jeg slapp, året etter. :)

Om du vil besøke min vanlige blogg, finner du den her.

Friday 25 June 2010

J

J er for jordbærkasse. Vi har nemlig en sånn en på verandaen. Sommeren kommer sent i år, faktisk har vi hatt en hel mnd uten sol, og med regn nesten kontinuerlig. Sol og brukbar temperatur fikk vi kun i 17.mai helga. Nyhetene sier det er den dårligste sommer på 28 år. Det stemmer sikkert, jeg er ikke 28 før til høsten, så jeg husker selvfølgelig ikke sist det var så dårlig siden jeg da lå i mammas mage. Uansett... siden været er som det er, kommer nok ikke jordbæra før i august. Så da gjør det vel heller ikke noe at jeg skriver om den sent. Alle andre skriver om K i dag, men jeg har bare kommet meg til J jeg. Gått litt tregt med meg i det siste, siden magekenguruen stjeler alle mine krefter og får meg til å kaste opp jevnlig. Satser på bedring nå som 3mndr er passert, og så satser jeg på at jordbærkassen etter hvert gir resultater så vi kan få en følelse av sommer her også i år. :)
Mitt bidrag til ABC i ord og bilder
Sjekk det ut du også.

Hyggelig!



abctema


No comments:

Post a Comment

Followers