Blidene fra L til Å er mine bidrag til ABC Scandinavia, som du finner her.

Bildene fra A til K er mine bidrag til ABC i ord og bilder fra 2010, som du finner her.

Da jeg ble avbrutt av en tung graviditet, ble det ikke tid til mer abc i den runden. Nå er jeg med igjen, og fortsetter der jeg slapp, året etter. :)

Om du vil besøke min vanlige blogg, finner du den her.

Friday 21 May 2010

F

F blir rett og slett nødt til å stå for både Fruktbar, Foreldre og Familieforøkelse, og ikke minst for Fantastisk. Jeg har som de fleste kvinner i verden, tenkt over om jeg i det hele tatt er fruktbar, men har nå fått beviset på at det er jeg sannelig. Jeg er nemlig gravid, og det betyr at det sansynligvis blir Familieforøkelse i starten av januar, om alt går som det skal. Og det skal det gjøre! Vi gleder oss veldig, og har fortalt familie og venner den store nyheten, enda det jo er litt tidlig. Nå deler jeg det med resten av verden også. Vi har ønsket oss dette i lange tider, og er stolt og kry. Tenk at vi skal få bli foreldre. Det blir helt ubeskrivelig fantastisk! Og hvis nå bare denne kvalmen kunne roe seg bittelitt, sånn i det minste en liten time eller to i døgnet, så hadde det også vært helt topp. hihi :)


Mitt bidrag til ABC i ord og bilder
Sjekk det ut du også.
Hyggelig!

abctema

16 comments:

  1. Stort GRATTIS!!!
    Trevlig helg!

    ReplyDelete
  2. Å, så flott!! Gratulerer så mye!!
    Fabelaktig dette!!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer så mye! Det er det flotteste bidraget til F jeg har sett:-)

    ReplyDelete
  4. Så koselig! Gratulerer så mye! Lykke til med svangerskapet! Håper kvalmen bedrer seg!
    -Margit-

    ReplyDelete
  5. Til lykke med det! Det er jo dejligt, når barnet er ønsket og velkomment.

    ReplyDelete
  6. Så herlig å lese!!
    GRATULERER! Lykke til videre!

    ReplyDelete
  7. Gratulerer så mye. Jeg håper jeg kan dele en slik nyhet i min blogg også i løpet av året. Heldiggris!

    ReplyDelete
  8. ja det var FANTASTISK: En blir nesten misunnelig her. Gratulerer..du har virklig noe å glede deg til...

    ReplyDelete
  9. Gratulerer så mye.
    jeg er jo "bare" en mann, men jeg kan si jeg følgte med - 4 barn.
    Nå 3 barnebarn.
    Det er så gedigent og flott og jeg ønsker dere virkelig lykke til.

    Min F er her:
    http://toraamusic.blogspot.com/2010/05/na-skal-vi-ut-pa-langtur-igjen-og-nok.html

    ReplyDelete
  10. Tillykke :o)
    et F for frugtbar og et F for familie

    Held og lykke til :o)

    ReplyDelete
  11. GRATULERER!! DET var litt av en F!! Kjenner jeg ble ordentlig glad på deres vegne :-).

    ReplyDelete
  12. Gratulerer. Det F er da vist det lykkeligste F jeg endnu har læst :-))

    ReplyDelete
  13. Tusen takk til alle sammen. Dere er virkelig snille som skriver så mange hyggelige kommentarer. Jeg må samtidig få beklage at jeg i denne runden ikke har besøkt en eneste annen blogg. Det er rett og slett fordi jeg er så veldig kvalm hele døgnet, og nesten bare ligger ned hele tiden. Men jeg krysser fingrene for at det blir bedre snart så jeg kan besøke deres blogger også. :)

    ReplyDelete
  14. For et fantastisk hyggelig blogginnlegg!! Gratulerer så mye!! Kvalmen gir seg snart skal du se og da kan du begynne å nyte!!

    ReplyDelete

Followers