Blidene fra L til Å er mine bidrag til ABC Scandinavia, som du finner her.

Bildene fra A til K er mine bidrag til ABC i ord og bilder fra 2010, som du finner her.

Da jeg ble avbrutt av en tung graviditet, ble det ikke tid til mer abc i den runden. Nå er jeg med igjen, og fortsetter der jeg slapp, året etter. :)

Om du vil besøke min vanlige blogg, finner du den her.

Friday 14 May 2010

E

E er for Elvis. Alle vet jo hvem Elvis er, men det strides om HVOR han er. Noen mener han er død, andre mener han lever i beste velgående. Jeg vet! Eller...Jeg vet hvertfall hvor akkurat denne Elvis som du ser på dette bildet er. Han er nemlig i Danmark, på et fantastisk sted som heter Dreamhouse. Les mer ved å trykke på linken. Om du bor i Danmark bør du virkelig besøke Dreamhouse. Det vil du ikke angre på. Utrolig spennende sted, som virkelig føles som å være i 50tallet. Det er virkelig gjennomført og utrolig morsomt. Så kan du også si at du vet hvor Elvis holder til. 

Mitt bidrag til ABC i ord og bilder
Sjekk det ut du også.
Hyggelig!

abctema

5 comments:

  1. Elvis has left the building! Jeg havde aldrig før hørt om dreamhouse. Det var da utroligt meget kitch på et sted, nærmest kult!

    ReplyDelete
  2. Jag älskar Elvis och hans musik! Har en del Cd-skivor med han som jag spelar ofta.
    Detta Dreamhouse får jag besöka om jag kommer till Danmark.
    Fint inlägg!
    Trevlig helg!

    ReplyDelete
  3. 50-talls kultur og design er meget spennende. Mye juks og fanteri, men det var nødvendig like etter 2nden verdenskrig. Et lignende museum finner man også på Fårö, kombinert med restaurant og konserter i 50-talls stil.

    Min D:
    http://toraamusic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Det eneste jeg vet er at Elvis has left the building, men hvor han tok veien...

    Mye kult på 50 tallet! Spennende med et slikt sted!

    ReplyDelete
  5. Ja, Elvis har forlatt bygningen, men han opptrer hver kveld på Restauranten der universet slutter. Dette er behørig dokumentert av Douglas Adams.

    ReplyDelete

Followers