Blidene fra L til Å er mine bidrag til ABC Scandinavia, som du finner her.

Bildene fra A til K er mine bidrag til ABC i ord og bilder fra 2010, som du finner her.

Da jeg ble avbrutt av en tung graviditet, ble det ikke tid til mer abc i den runden. Nå er jeg med igjen, og fortsetter der jeg slapp, året etter. :)

Om du vil besøke min vanlige blogg, finner du den her.

Friday 14 May 2010

D

D er for Diesella. Diesella er også kjent som en Dansk "røvskubber." Det er rett og slett en sykkel med motor.
På bildet ser du en fantastisk utgave fra 1949, som min kjære har kjøpt for å pusse opp. Akkurat da bildet ble tatt hadde den nettopp ankommet og var derfor litt innpakket. Den kommer til å bli kjempefin, selv om den kanskje ikke ser sånn ut akkurat nå. Men det blir den når den er ferdig. Jeg kommer nok til å legge ut bilder av det ferdige resultatet også. Spennende prosjekt.


Mitt bidrag til ABC i ord og bilder
Sjekk det ut du også.

Hyggelig!


abctema

No comments:

Post a Comment

Followers